Bicicleta de montaña en el Valle de Cofrentes

Bicicleta de montaña en el Valle de Cofrentes

08 noviembre 2005

Ruta de los Conquistadores 2005 (III)

Ja he arribat
Hola amics
Després de mes de 24 hores "surcant" el aires traginant un cansament i allo que en diuen el Jec-lag he arribat a Costa Rica. Com a petites anécdotes del viatge cal destacar que a l'aeroport de Madriz em va fer sortir de l'avió i vaen tenir que esperar-me una estona ja que molt amablement vaig ser requerit per la Guardia Civil per obrir l'equipatge (la bicicleta) ja que hi habia un atrefacte a la maleta molt sopitos, era una bombona d'aire, una vegada arreclat el tema vaig tenirque seguir un negrito que corria que se les pelaba per arribar a l'avio i poder sortir.

Al arribar a Miami, per fi vaig tocar terra per primer cop als Estats Units, i mai millor dit ja que fins i tot ens vàren fer descalçar "e apres on va fair un estripis" els hi vaig dir a unes noies franceses de mes seixanta anys que es vàren fotre un tip de riure, una mica mes i no ens deixen sortir.
Al arribar a San Jose em va soptar que la gent es pasejaba per mitg de l'autopista, no es massa normal.

Ara estic pendent d'anar al mecànic per comprar-me un casc (sort que no em vaig deixar el cap`)i arreglar la bicicleta (problema en el buj de la roda de devant).
Apa amics ja ens veurem. El proper comunicat será un butlleti del dia ansde la cursa.
Una abraçada a tots.

No hay comentarios: